Komik Resimli Espiriler

Komik Resimli Espiriler Resimli Espiriler - Bu makaledeki notlar: en komik resimli espiriler komik resimli..

İgrenc Resimli Espırıler:)

Komik Espiriler

uzun lafın kısası : UL

*Bebeğinizin altına yapmasını istemiorsanız çevirin üstüne yapsın.

*Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

*Bu erikson, başka erik yok.

*Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

*En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.

*Allah”ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.

*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.

*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.

*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.

*Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.

*Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi

*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim

*Selam, ben Aydan Sener – Hadi yaa… Ben de Dünyadan Neil Armstrong

*Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

*Ilahi Azrail sen adami öldürürsün

*Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!

*Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet….Peki deplasmanda yedin mi?
*Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.

*Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın

*Sün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!

*sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi garibanlar cayi sekersiz icer.

*Dünya döner ay kebap

*Adamin biri yerde elli bin lira bulmus, ayakli bin lira bulamamis…

*Noel babanin niye hiç eli yoktur?….çünkü NO-EL baba

*Adamin biri “saat kaç” demis saat de kaçmis

*O kadar iyi uyurum ki bu isi gözüm kapali yaparim

*Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; “cikarin beni bu kaptan

*Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur

*Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti

*Yasınız kaç?
-Vallahi her yıl değişiyor

*Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış

*Aşk havuzuna aptal düşer ama beni ittiler!

Cok Komik Espriler :d

Aç ayı oynamaz, yedek kulübesinde bekler.

Adamın biri çölde susuz kalmış kristal kola bulmuş ama içememiş neden? cevap:kristal kolanın üstünde güvenle içiniz yazıyormuş adam güveni beklemiş.

Adamın biri etrafına çember çizmiş içinde devamlı hoplayıp zıplıyormuş. Ne yapıyormuş yani? – Kendi çapında eğleniyormuş….

Adamın biri omuyla yıkanmış maymuna dönmüş neden? Omuyla her şey ilk günkü gibi :

Adamın biri sinemaya gitmiş önündeki adama burası boş mu demiş adamda hayır siemens demiş.,

Adamın biri varmış, ikinci dönem düzeltmiş..

Adamın biri yolda yürüyormuş.kafasına BUDA heykeli düşmüş.adamda BUDA MI gelecekti başıma demiş.

# Adamın gözü dalmış, burnu yaprak. adamın kafası kızmış, vücudu erkek.

AŞKIMI LEKELEME çAMAŞIR SUYUNA ZAM GELDI :

Atla gel hemen. -at yok taksiyle gelsem?

BEN BİTTİM ABİ AMA ŞİMDİ PİREYİM!

Benim gözlerim çok sağlamdır taaa yüz seksen mili yon kilometre uzaklıktaki güneşi bile gayet iyi görebiliyorum.

Cin Ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? Blue Jean. :-))

Adamın biri her gördüğü klozetin içine atlıomuş neden?KENDİNİ bi b.k zannediyomuş

Sporcuydu dereceye girmek için çok çalıştı
şimdi hasta, derece ona giriyor

Gazete almaya gittiğim adama; “Bi Sabah, bi Akşam, bi Posta
versene�” dedim. Dayak yeyip geldim. Meğer iş yerinde kabul etmiyormuş�

Şubat Mart’a ne demiş
3 gün verde bende 31 çekeyim demiş

Adamın biri hayattan bezmiş karsıda hayattan kumaş.

A) Saatin çalışıyomu? -B) Hayır ev hanımı…

Sana bi kıllık yaparım, içine kıllarını koyarsın.

Kadın hakkı diye bişey yoktur çünkü hakkı erkek ismidir

Emeğe saygı + rep 🙂

Resimli-igrenc-espriler





elektrik şoku










Cok Güzel Espriler

Abi benim cinsel problemlerim var. Her gece cin görüyorum.
Adamın biri şoka girmiş,karısı; Migros’a…
Geçen gün dolaptan ses geliyo. Bir baktım, elbisenin modası geçiyo…
Yaşınız kaç? Bilmem her sene değişiyor..
Hey arkadaşım gelirmisin?…Hayır güselim ben giderim…
Önden bayanlar…”evet bugün çok baydım.”…
Ben çok alçak gönüllüyüm…Niçin ?… Çünkü yükseklik korkum var..
Adamın biri şoka girmiş,karısı; Migros’a…
Sakla samanı inekler grev yapsın.
Maydanoz cildi güzelleştiriyormuş. Bende karıma maydanoz tarlası mı alsam ne…
Bir kadin mutfaga girince neden bişi düşünemiyormuş ? Çunki tefal herşeyi duşünürmüş 😀

Emeğe Saygı + Rep

Sponsorlu Bağlantılar

Komik Resimli Espiriler İçin Yorum Yap